تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری

کریم صادقی؛ مریم زینالی

دوره 4، شماره 2 ، دی 1394، ، صفحه 101-81

https://doi.org/10.22054/ilt.2015.7227

چکیده
  نقش مهم مهارت شنیداری در آموزش زبان نیازمند آن است که محققان مطالعاتی را در زمینه عوامل موثر بر عملکرد زبان­آموزان در آزمون شنیداری انجام دهند. به همین منظور، تحقیق حاضر بر آن بوده که تاثیر نوع ارائه سوال را بر عملکرد زبان­آموزان ایرانی مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری بررسی نماید. همچنین عامل یادداشت­برداری و تاثیر احتمالی ...  بیشتر